Laktos - och glutenfria snacks

Det är sällan det finns både laktos - och glutenfria mellanmål och snacks att köpa när man är på resande fot. 
Det har dock blivit bättre då det är så många i dagens samhälle som har problem med lilla magen. Men jag föredrar att själv köpa med mig gottigheter som jag kan ha i väskan under utflykter och resor för säkerhetsskull. Jag är även väldigt känslig för lågt blodsocker, vilket gör att jag måste hålla mitt blodsocker i balans hela dagen. 

Innan jag åkte till Budapest så var jag inne på Life butiken och köpte dessa tre powerbars. Samt en drickkvarg från Lindahls då den är laktosfri. Jag är lite knasig och tycker nästan att ALLT smakar bra, konstiga smaker, konstiga konsisteser och sådant som andra kanske skulle tycka var äckligt haha. Men förhoppningsvis är dessa barsen så goda att de flesta skulle gilla dem ^^

 
#1 - - Robex Lundgren:

fint