Godmorgon + Recept

Godmorgon! 
igår började jag dagen med ett tufft pass i lokalen, en wod och tabataintervaller. Det var ett bra tag sedan jag svettades så mycket! Idag har min morgon varit mycket lugnare, sovmorgon och frukost framför nyhetsmorgon. Ute skiner solen och jag är sugen på att springa. Ska försöka få med mig Marcus ut i spåret :) Senare idag kommer en sammanfattning av veckans träning upp så det återstår att se om jag springer eller inte. 
 
Jag tänkte passa på att säga grattis till alla pappor. I kväll kommer Felix hit för att fira vår pappa med god mat. 
 

Nu har jag bytt fokus och tänkte dela med mig utav ett recept. Sugen på något gott? Testa då denna bananpannkakan med choklad. När jag gjorde den här så hade jag inte ork att stå och steka så jag stoppade in den i ugnen istället, fungerade toppen! 
 
Bananpannkaka i ugnen: 
2ägg 
1/2 banan
1/2 dl shake-n-make mix (går att utesluta, ta då istället en hel banan eller havregryn) 
1/2dl havremjölk 
Chokladknappar eller hackad choklad 
2tsk kokosfett 
 
1. Sätt ugnen på 175grader.
2. Mixa alla ingredienser, häll i en form, toppa med chokladen och grädda i ca 20min, tills den är fast. 
Ät som den är eller med något gott :) 
 
 
#1 - - Ida:

ÅHHH så gott det ser ut! Måste komma ihåg det här receptet! :)