Chokladens dag

Hola Amigos! 
Veckans prov är gjorda och ikväll har jag inget plugg. Jag har instruerat mina pass och är helt slut i kropp och knopp. Igår var jag på gymmet och squatade och imorgon ska jag och Kajsa till Norrköping för att köra Crossfit!! Jag ska tänka bort att min kropp är mör då jag är SÅ taggad på att ta ut mig totalt haha. 
 
Ni har väl inte missat att det är Chokladens dag idag?? Bästa enligt mig, ska jag vara ärlig så visste jag inte om det innan idag. Men nu jäklar ska det inte glömmas bort! Ska äta en chiapudding gjord på kokosmjölk och något med choklad nu. 
Kan dagen till ära lyfta ett grymt chokladrecept. En favorit bland mina liite nyttigare sötsaker:
Sötpotatisbrownie, recept hittar du HÄR
 
 
 
 
 
#1 - - Molly Olsson :

De ser hur goda som helst ut!! :)

#2 - - Skogsraah ☾:

Ser jättegoda ut!

#3 - - Cecilia:

Ser väldigt goda ut!

#4 - - Linda:

ser jätte goda ut.