12/12 - 2015

Hej fina ni!
Helg igen, tiden flyger fram och mina dagar är fullspäckade. Har inte haft mycket ledig tid den här veckan och nästa vecka blir nog likadan. Plugg som ska vara inne innan jul är vad som tar emot mest. Den här veckan har jag mått hyffsat bra och kunnat träna flera gånger.
I måndags var jag på gymmet, i onsdags instrurade jag mina pass, i torsdags var jag på yoga och imorgon ska jag till gymmer igen. Jag har valt lite lättare träning den här veckan för att jag har varit sjuk. Tänkte att jag kunde påminna er om att ta det lugnt när ni har varit sjuka, det är ingen bra idé att ta vid där man var innan man blev sjuk , utan istället trappa upp, känna efter och efter ett par pass kanske man är tillbaka på sin "vanliga" nivå. Lyssna på din kropp!! Det är mitt bästa tips såhär i vintertider.