Crossit

Allt bra? 
Idag har jag och Kajsa varit i Norrköping och kört crossfit. Passet bestod av en 50 minuters wod och jag måste bara dela med mig utav den för jäklar vad tufft det var! Här nedan skriver jag övningarna så att ni som inte är så insatta i crossfit förstår, annars har övningarna ofta andra namn. Om det är något ni undrar över så skicka iväg en kommentar! 
 
1,6 km rodd (maskin)
120 dubbelhopp med rep / Burpees 
100 airsquats 
80 chins 
60 situps 
40 clean and jerk (frivändning med stöt) 
20 armhävningar från handstående mot vägg 
 
Vi åkte på att köra burpees för att vi inte var så bra på dubbelhopp, efter 120 (!!) burpees så är man helt slut men vi köttade på och hann med alla chins innan tiden var ute. Helt klar en wod att utmana sig i och förhoppningsvis klarar jag hela någon gång :) 
 
Under eftermiddagen jobbade vi med UF (följ Gymnasiemassage UF på fb och Insta!)  jag var på möte och sedan avslutade jag dagen hos Yogahuset. Nu har jag just ätit thai och ska plugga innan min säng väntar. 
KRAM.