Morgonrutiner

Jag börjar varje morgon med att kickstarta kroppen och imunförsvaret på bästa sätt. Tänkte därför dela med mig av min lilla rutin. Jag börjar med att tvätta ansiktet med en produkt som innehåller AleoVera men som tyvärr inte fångades på bild. Efter det dricker jag en kopp grönt te, en shot Aleovera gel, ett litet glas av ingefärsdrycken (Recept), tar en tablett LactoVitalis vilket är en tablett som innehåller massor bra tarmbakterier, tar även två tabletter D-vitamin då solen inte visar sig allt för ofta i landet Sverige. 
 
Om jag har tid så yogar jag efter det, kan visa morgonyogan i en video om det skulle uppsakttas? annars äter jag frukost vilket ofta består av antingen chiapudding på havremjölk och bär eller en smoothie. 

Efter det är jag redo för dagen och alla dess påfrestningar! Om ni vill se video på min morgonyoga så får ni gärna gilla inlägget här nere :)