önskeinlägg + Smoothiebowl

Halloj!
Jag har en tanke om att ni kan få vara med och bestämma lite kommande inlägg, eller iallafall önska vad ni vill att jag ska skriva om! Tips på övningar? fler recept? Videos? Yoga? Svar på kommentar? Jag tar emot alla förslag och funderingar med öppna armar!! 

En smoothiebowl kan aldrig sitta fel så jag fixade till en förut som jag ska äta lite senare, blir du sugen? Här är receptet: 

1/2 banan 
1-2dl fryst spenat 
2dl fryst mango 
några matskedar keso 
1dl mandelmjölk 
1/2 dl chiafrön 
eventuellt sötning 
Banna och nötter till topping 
 
- Mixa allt utom chiafröna, rör i dem efteråt. Låt stå i kylskåp några timmar. Ät med god topping :) 
 
#1 - - Sara Ekman:

Gott :)

#2 - - Dixi Wonderland:

Ser ut som broccoli soppa :P

#3 - - Linn:

Skulle vilja att du visa några yogapositioner som är lätta, jag är nybörjare inom yoga :)

#4 - - Linn:

Skulle vilja att du visa några yogapositioner som är lätta, jag är nybörjare inom yoga :)

#5 - - Anonym:

Skulle du kunna skriva dina gympass mer detaljerade? Set och reps samt vikter? Grym blogg!